عشق...


اینجا همه چی درهمه:)

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

 

به کوه گفتم عشق چیست؟        لرزید.


 

 

  به ابر گفتم عشق چیست؟        بارید.

 

 

 

 

 

 

 

به باد گفتم عشق چیست؟         وزید.

 

 

 

 

 

 

 

به پروانه گفتم عشق چیست؟     نالید.

 

 

 

 

 

 

 

به گل گفتم عشق چیست؟       پرپر شد.

 

 

 

 

 

 

 

و به انسان گفتم عشق چیست؟

 

 

 

 

 

 

 اشک از دیدگانش جاری شد و گفت؟  ..........   دیوانگیست!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

morteza
ساعت15:22---17 اسفند 1394
عامو نابغه فتوشاپه گول نخوریا خخخخخخخخخ

نابغه
ساعت19:32---8 اسفند 1394
سلام
رنگ چشمای دختره خیلی قشنگه قرمززززز
بازم بهم سر بزن
پاسخ:خخخ ممنون چشم


morteza
ساعت23:31---6 اسفند 1394
خخخخخخخخ یه چیز الکیه خخخخخخخخخ چیز خاضی نیست

morteza
ساعت15:33---3 اسفند 1394
از من بپرس چیست تا بگم خخخخ
پاسخ:چیست جناب همه چی دان؟ححح


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ... ادامـ ه حرفـامـ ...
♥ سه شنبه 12 / 11 / 1393برچسب:, 21 بـ ه دستانــ saba ♥



طراح : صـ♥ـدفــ